DOKLE IĆI, A DA SE NE SMATRA PREVAROM?

Autor hyperblogger | 9 Avg, 2007

    prevara

     Uvek je bolno kad smo prevareni...

    Ipak, ne doživljavaju prevaru svi na isti način: neki čak i slučajan pogled ka 

    drugoj osobi smatraju prevarom, neki maštanje, a neki samo fizički kontakt...

    Ja lično mislim da je prevara na duhovnom nivou daleko bolnija od one fizičke,

     jer je intenzivnija...

    A vi?

    Šta vi smatrate prevarom? Šta biste mogli, a šta ne biste mogli da oprostite

    svom partneru/partnerki? 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

35 Komentari & 0 Trekbekovi od "DOKLE IĆI, A DA SE NE SMATRA PREVAROM?"

    ne bih joj oprostio ni u kom slucaju...

    Autor alig@tor 09 Avg 2007, 01:01

    @aligatore, a da ti prevaris, da li bi ocekivao oprostaj?

    Autor hyperblogger 09 Avg 2007, 01:06

    ja smatram pod prevarom samo direktan fizicki kontakt. sve ostalo je opasednutost ljubomorom.

    Autor tale 09 Avg 2007, 01:22

    Sve, bas sve bih mogla da oprostim onome koga volim i ko voli mene. Sta vam je ljudi, odakle vam pravo vlasnistva nad nekim drugim bicem? Pa kao sto moze da jede sta hoce, tako moze i da se j**e sa kim hoce.

    Autor becha 09 Avg 2007, 02:20

    @hyperblogger
    eeej, uspori malo tu tvoju hiperaktivnost, daj nam sansu da se razmahnemo...
    znam da hoces sve i znam da hoces odmah, ali mi smo malo spori da ispratimo sve sto pitas
    izzy

    Autor becha 09 Avg 2007, 02:23

    sve bih oprostila onome koga volim. Baš sve.

    Autor zaboravi 09 Avg 2007, 10:45

    Pročitaj...

    http://zaboravi.blog.co.yu/blog/zaboravi/osmosmjerka/2007/03/15/da-li-ljubav-pogresno-shvatamo

    Autor zaboravi 09 Avg 2007, 11:01

    ja ne bih sve oprostila i ne slazem se sa time!

    Autor tale 09 Avg 2007, 11:38

    @becha, evo obecavam da tri dana necu nista da postujem, dok se vi razmahnete! ok?
    @zaboravi, procitacu! hvala!

    Autor hypeblogger 09 Avg 2007, 11:47

    Mislim da bih osobi koju volim, bas sve mogla da oprostim, i oprastala sam i prevare, i svasta, ali svemu dodje kraj. Kada neko jednom prevari, i drugi put ce, jer zna da si mu oprostio, i siguran je da ces i drugog puta oprostiti,oslanja se na to. Mislim da je prevara samo fizicki kontakt, a ovo ostalo je nas strah od prevare, cista ljubomora.

    Autor ninucka 09 Avg 2007, 12:24

    Ako prevara postoji, postoji i oproštaj, ali ja se pitam da li tu postoji ljubav i zaborav?

    Autor domacica 09 Avg 2007, 14:53

    @domacice, i ja se isto pitam, mada smatram da je ljudski oprostiti jednom... iz iskustva mogu reci da i kada se prevara oprosti, obicno se u svadjama prevarom trlja nos... prilicno je to jadno.

    Autor hyperblogger 09 Avg 2007, 15:41

    Oprostio bih joj... ako je volim... a sta se podrazumeva pod prevarom.. Pa to je apsolutno subjektivno ... Znaci ako ona smatra poljubac prevarom... to je to... nema tu vadjenja tipa e nisam ovo ili ono... dakle fora prevare je povreda onog drugog... mozda ce se onaj drugi povrediti ako i pogledas nekog drugog... S tim sto ja volim malo otvorenije partnere da me bas ne cimaju na svaku pornografiju ili pogled :) moj moto je gledaj :) ne pipaj ;)

    Autor dmc 09 Avg 2007, 17:16

    Ne znam... tesko pitanje. Cini mi se kad sad pomislim, da bih mogao da oprostim, ako je volim.
    Ali je po meni teze pitanje, da li bih mogao da zaboravim?
    I da li bi posle svega bilo kao pre?

    Autor Connor MacLeod 09 Avg 2007, 18:53

    @hyperblogger
    naravno da ne bih ocekivao...
    neke stvari ne mogu da se tolerishu...

    Autor alig@tor 09 Avg 2007, 21:25

    @aligatore, svaka cast!!! big respect 4 U!

    Autor hyperblogger 09 Avg 2007, 21:28

    @becha
    naravno da moze, ali to se podrazumeva kod slobodnih osoba...ko hoce da zivi tako ne treba ni da ulazi u brak...

    Autor alig@tor 09 Avg 2007, 21:28

    @alig@tore, mislim da tvoja konstatacija ima dobru poentu, sem toga, postoji institut razvoda braka, uvek je bolji dobar razvod nego los brak.

    Autor hyperblogger 09 Avg 2007, 21:33

    @hyperblogger
    drago mi je da smo se razumeli... :)
    slazem se da je uvek bolje razumno se razici nego praviti neka sranja u braku gde si se valjda zavetovao/la na vernost a posle kao shatro partner ti dosadi pa bi da se malo promeni...tu nema opravdanja...ili - ili

    Autor alig@tor 09 Avg 2007, 21:50

    @Connor

    Slažem se sa tobom. Teško je pitanje: mogu li zaboraviti. Baš teško.
    Zašto do prevare uopšte dođe?
    Meni je to najteže pitanje.

    Autor zaboravi 09 Avg 2007, 23:41

    tesko te to pitanje... ono, kao, ljudi se promene... vise nisu sto su ranije bili... ili,mozda ih uhvati panika da ne mogu da zavedu drugu osobu, pa probaju...ili svakodnevni zivot jednostavno upropasti vezu - neki ljudi i nisu svesni da su nezreli, pa brak dozivljavaju kao deciju igru... ili, ili... ko zna sta se desava u glavi i srcu kad do prevare dodje... nije ni to tako jednostavno.

    Autor hyperblogger 10 Avg 2007, 10:42

    Zasto ljudi prevare?
    Ima svakakvih razloga, neki nemaju postovanja prema partneru, neki razmisljaju onom stvari itd. Mislim da svako sa strane trazi ono sto u stvari nema kod kuce. Nekom treba paznja, pa nadje nekog ko ce da ga mazi, pazi i razume. Nekom fali sex, pa ode da ga nadje.
    Ja licno, ako prevarim, to znaci da u toj vezi onda nesto debelo ne valja. Jer ja to smatram, na neki nacin, i nepostovanjem osobe koja je sa mnom. Bez obzira da li sazna ili ne. Iako ne sazna, to ne znaci da je nisam prevario ili da mi je to olaksavajuca okolnost. A ako vec nemam postovanja za tu osobu, onda bih morao da se preispitam zasto sam s njom.
    Ali, jbg, ne razmislja svako isto...

    Autor Connor MacLeod 10 Avg 2007, 18:39

    Ne varam, ne prastam, mada bih gore podnela prevaru na duhovnom nivou... Onu fizicku bih mozda i oprostila, ali duhovnu, nikako...

    Autor Cokoladica 10 Avg 2007, 20:14

    au bwe cokoladice, al si ti surova

    Autor tale 11 Avg 2007, 01:56

    @tale, jest surova, ali je zato ova recenica koju je podelila sa nama jasna,nedovosmislena i lepa na svoj nacin...
    xixix... iza surovosti se neretko krije veeeeliko srce...

    Autor hyperblogger 11 Avg 2007, 14:38

    ako već dođe do prevare, treba se zapitati šta ne valja u vezi.muška prevara se i može u neku ruku istolerisati,međutim kad su u pitanju žene, dok god ne osete nešto, one neće prevariti.Mada,svuda ima izuzetaka...

    Autor fallen angel 18 Avg 2007, 01:39

    @fallen, baby, a zasto se muska prevara moze toleristati, tj. sta podrazumevas pod tim?

    Autor hyperblogger 18 Avg 2007, 10:23

    na duhovnom planu prevara je neoprostiva, to ja ne mogu da oprostim.Kada sam posumnjala u prevaru pregledala sam sms, gde ga neka poznanica naziva partnerom, a nakon tri meseca procitala sam prave ljubavne poruke, o jutarnjem budjenju i razmisljanju o mom muzu, na sta je on odgovorio da ga neko provocira, aposle moje molbe da zovemo tog provokatora,on je izbrisao broj.Pa sta vi mislite

    Autor zvezdana 19 Avg 2007, 14:52

    @zvezdana, prilicno bedno s njegove strane...

    Autor hyperblogger 19 Avg 2007, 14:59

    Lično ne bih oprostio prevaru, a kada bi ja prevario, ne bi ni tražio oproštaj.

    Autor jera 05 Sep 2007, 21:12

    pa, ako nista, barem je iskreno i nije licemerno...
    uvek me oduseve muskarci koji kazu ocekivao bih oprostaj, a da me cura,zena prevari - ubio bi je na mesto.

    Autor hyperblogger 05 Sep 2007, 21:17

    cao, naisla sam na vas slucajno, i bas me ova prica trenutno muci... jbga...
    znaci, nista nije slucajno :)
    moj stav, ukoliko volim, a volim intezivno, oprosticu sve ali cu uzasno patiti. I patim takodje intezivno :( Mislim da VI muskarci, cesto samo trenirate svoje umece i preforsirate se, i onda, jbga, morao sam... no hard feelings...

    Autor dobermanchica 22 Nov 2007, 21:06

    prevaru nikad ne bi oprostila iz vise razloga:(sve sto pisem,odnosi se na 2 ljudi koji se iskreno VOLE)-
    kao prvo mislim da zreli,ostvareni muskarci nece prevariti,tj da je to samo muska slabost nezrelost i zelja za dokazivanjem,sto je strasno, dalje, uvek postoji nacin da se lose stvari u vezi i braku isprave razgovorom,da se poboljsa sex. zivot,da nema monotonije,a ne da se odmh pojuri za drugom pi****, to nije ni hriscanski,ni moralni akt,koji se svrstava u smrtni greh posle cega uvek dodje do bozije kazne, o cemu nijedan muskarac ni ne pomisli! kao trece, jednostavno ne dozvoljavam da me neko ko me shatro voli,ne postuje,pravi budalom,ne volim osecaj da sam prevarena, ne mogu da verujem da cist zivotinjski nagon nadvlada ona istinska osecanja.sto je najgore, obicno su te "druge" najobicnije kucke sa teskom zivotnom istorijom.
    Bez obzira sta je uzrok prevare,na kom je ona nivou, ko je od partnera to pocinio,za mene licno je to NEOPROSTIV CIN!!!! Nazalost retki su muskarci koji ne varaju,i to odkad je sveta i veka,a to je za mene porazavajuca cinjenica!!!

    Autor jeca 03 Maj 2008, 11:51

    Koliko god se trudila da oprostim nemam snage. U mislim mi stalno ista slika. Njih dvoje zajedno... Ma samo kas se sjetim srce me zaboli... Mozda i oprostim nekad ali zaboraviti nemogu... Nakon toliko vremene i zaklinjanja u ljubav, dodje prevara. A imao je sve samnom... Zasto???

    Autor Alma 22 Apr 2009, 02:08

    Стоматология в Москвe dentaquest.ru
    https://dentaquest.ru/
    Нам доверяют многие.Комплексный подход. Гарантия качества. Быстрое лечение. Услуги: Правильный прикус, Отбеливание, Восстановление зубов.
    Dentaquest.ru

    Autor Annainent 02 Dec 2021, 15:48
Dodaj komentar





Zapamti me