IZEM TAKVU LOGIKU

Autor hyperblogger | 26 Sep, 2007

    Maturirala sam na krivičnom pravu - maturski rad - Postupak donošenja

    i izrade presude u drugostepenom krivičnom postupku... Od dana kada

    sam prisustvovala svom prvom suđenju gadi mi se naš pravni sistem i 

    zakon logike na kome je konstituisan pravni poredak ove i mnogih drugih

    "civilizovanih" zemalja...

    Elem, ima li logike:

    Maksimalna kazna predviđena za izazivanje nereda na utakmicama

     iznosi 10 godina.

    Maksimalna kazna predviđena za krivično delo silovanja iznosi 15 godina. 

    Znači, u majčici Srbiji je teži zločin napraviti skandal na utakmici nego

    silovati jednu ženu i upropastiti je kao biće...

    Da ne pominjem kazne za druge seksualne prestupe, koje su u poređenju

    sa ovom za nerede na sportskim manifestacijama toliko blage da još

    malo imaju status kazne za pogrešno parkiranje...

    Muka mi je od ove zemlje... ovakvih zakona logike...

    I posle kažu: kriv si jer si uzeo zakon u svoje ruke, budi civilizovan...

    Kako biti civilizovan kad ti osnovna ljudska prava nisu zaštićena?

    Izem ja takav zakon logike. 

    EVO SLUCAJA IZ 1992. GODINE!Autor je pocivsi gospodin

    Desimir Milenovic, dopisnik Ilustrovane politike i 

    Timocke krimi revije.

    Gugacak je, ali vredi procitati, ako ni iz jednog drugog razloga,

    onda zato da se vidi mizerija ljudske sudbine>

     Дугогодишња драма окончана смрћу у селу Радичевцу код Књажевца

    СЕКРИОМ УСМРТИЛА МУЖА СИЛЕЏИЈУ

    Било је то 1992. године... Кап је прелила чашу: Десанки је било свега доста, живот јој се зацрнио. Нажалост, ″одцрнила″ га је на најгори начин


    Радичевац је село на Старој планини. Планинско је, дакле, па је мештанин Паун Костић овде и нашао ухлебљење. Био је на платном списку књажевачке Шумске секције, а овде, у врлетима изнад свога села, радио је као дрвосеча. Радио је, кажемо, јер Пауна више нема. Једноставно, планина му је узела душу...
    Да, баш тако се у први мах учинило. Јер, на једној опасној стрмини, на месту званом Голема река, код старе Стевине воденице, људи су сасвим случајно уочили његову преврнуту дрвену коњску двоколицу. Нешто подаље уочили су и испрегнутог гоња, а када су сишли низ стрмину видели су беживотно тело 44-годишњег дрвосече.
    Помислили су да се Паунов коњ од нечега преплашио... Али, када су пришли ближе укоченом и охлађеном телу, тргли су се. Глава му је била готово размрскана, па им је одмах било јасно да је он убијен. Неко га је, то је исувише очигледно било, као змију у главу ударао. Али, то изгледа као да се није овде догодило, јер локве крви није било.


    Круг се стеже

    Било је то у уторак поподне, око осамнаест сати, а само сат касније у Станици милиције у Књажевцу се огласио телефон. Предраг Максимовић, шеф радилишта Шумске секције поред села Радичевца, обавестио је дежурног да је његов радник Паун Костић пронађен мртав. Милиционери су одмах кренули у планину, а сутрадан, односно у среду, овде, на лицу места, био је између осталих, и Слободан Митић, истражни судија Окружног суда у Зајечару.
    И тада се круг до краја стегао. У истражни затвор Окружног суда у Зајечару одведене су три жене: Десанка Кунгер, дрвосечина жена, Огла, њена ујна и шеснаестогодишња дрвосечина и Десанкина кћерка. Баш су у кући и око ње биле у великом послу око припремања сахране када је плава ″марица″ ушла у двориште.
    Нису се буниле. Нити су казале да су људи у плавом у очигледној заблуди. Замолиле су једино да им дозволе да руке оперу, јер су до малочас храну за даћу припремале.
    Одмах су, малтене још у ″марици″, све признале, а после у истрази, и на суђењу, њих три су, уз готово занемарујуће међусобне оптужбе, детаљно испричале зашто су и како све ово учиниле.
    Наравно, о тешком је злочину реч. Па ипак, он је само последње поглавље у овој црној причи из старопланинског села Радичевца.
    Давно, пре више година, у њему су се у приземљуши скућили Десанка и Паун. Он је имао двадесет и три, а она само петнаест када су постали супружници. Она је рођена у селу Дубљу код Свилајнца, а он у Тешици код Алексинца. Сиротиња тамо, а после и овде, у Радичевцу. Ничег колико је потребно, само деце у изобиљу. Четворо је Десанка Пауну изродила.
    Невенчани су у Немачку отишли, али су се неколико година касније отуда вратили као ″породични″ људи. Да би осигурали папире за боравак, свако је за свој рачун, али о заједничком трошкз, отишао код матичара. Паун се привенчао са неком матором Немицом, а Десанка за неког Немца сличног ″издања″. Свакако, платили су маркама те формалне бракове, а оне је у своме добила и ″мираз″ - презиме Кунгер, које и сада има.

    Пије па – бије

    Нису богзна шта отуда донели. Потрошило се тамо где се и зарадило, па – сиротиња отишла – сиротиња се вратила. И баш је та немаштина и натерала Пауна да се прихвати тешког посла дрвосече у књажевачкој Шумској секцији.
    И тако неколико година. Дрвосеча у шуми, а у кући злотвор!
    - Још је и био сношљив док не попије. Али, када се пићем налије, а ретки су дани били када на брљу није заударао, спасвај се ко може – причала не после на суђењу, свакако у улози оптужене, 36-годишња Десанка са немачким презименом Кунгер.
    Она је, подразумева се, најчешће била на удару. Злопатила се несрећница, од јутра до вечери брине о деци и за децу, а после, кад Паун у кућу стигне, она шаке преко главе да је овај песницама до краја не распамети.
    И спасавала се Десанка. Није да није. Кад у кући загрми у оближњз би шуму бриснула. Или би ноћ провела у некој од оближњих плевњи. Некад у тору, често у обору. А бежала је и код оца Јована Радосављевића, али се после, деца су у питању била, опет у призњмљушу код Пауна враћала.
    Модрице су смењивале модрице. У току истраге, а и на суђењу, поуздано је утврђено да је дрвосеча Паун баш пречесто пропуштао кроз шаке своју Десанку. Пије, пије, па после – бије. Тако малтене из дана у дан. Злотвор је заиста велики Паун био. Али, и над силом има сила. Године 1988., тамо у планини, кочоперни Паун се намерио на неке Босанце и ови су га, богме, баш добро измесили.
    - Ја не знам око чега се Паун то са њима посвађао. Али, то добро знам мушки су гаиспребијали – казала је после у истрази Десанка. – У главу су га, изгледа, ударали највише и он после тога више ни издалека није био човек као раније. А ни мушкарац. Занемоћао је, ретк је када могао да ми се у постељи приближи. Тако, ето, па сам и због тога ја била крива и тукао ме је.
    На жалост, није се завршило само на томе. У Пауновој глави, натопљеној алкохолом, родило се нешто настрано. Монструозно, могло би да се каже:
    - Е- зашкрипао би зубима – ако ја не могу, има ко може!
    Десанка је и то испричала:
    - Тај ″неко ко може″ био је наш пас Џеки. Њега је почео да припушта на мене. ″Не дозволиш ли му се – претио је – ово ће да ти суди!″ Једном би руком исукао нож, а другом је надраживао џукца и овај би се после понашао као да сам кучка, а не жена... Срамота ме је господине судија, што то причам али је, на жалост, у поседњих неколико година то много пута било. И не само то. Приморавао ме је још да са тим псом чиним оно исто што чине оне жене са мушкарцима у срамотним филмовима, па сам после тога добијала грозницу. Није то све. Тај ме је пас, навикнут на оно на што ме је муж присиљавао, пред децом и људима после заскакивао, па см га се са штапом једва решавала... Срамота, да веће не може да буде!

    А онда на дете

    Шта се све мотало по алкохолом натопљеној глави дрвосече Пауна потанко су и у детаље одмотавало на суђењу у Окружном суду у Зајечару.
    Паунова шеснаестогодишња кћерка је извесно време била удата, али се на око пет месеци пре трагичног догађаја одвојила од мужа. Уз мајку и оца живела је са својом седмомесечном бебом. У паклу, може да се каже. Јер, Паун је и на кћерку почео да насрће. ″Онај ти – уносећи јој се у лице изговарао је име дојучерашњег зета – није био мушкарац како ваља. Ја бих ти од њега бољи био...″Тако и томе слично, а увек уз претњу а ће ножем да оствари оно што је наумио:
    - То ме је дотукло – казала је на суђењу Десанка. – Ћерка ми је плакала, жалила се на оца, а ја нисам смела да му се супротставим и да му кажем да је срамотно то што са својим дететом семра. Он је, међутим, терао своје, па се моја ћерка пожалила и ујни Олги која је привремено била код нас у кући. Запрепастила се и она, за главу се ухватила, а после, када се уверила да моја кћерка истину говори, казала је: ″Нема ти друге Десанке, него да тог проклетника н амртво убијеш!″
    Десанка је наставила:
    - Изговорила је, у ствари оно што сам и самам мислила да треба да урадим, па сам ја после позвала ујну и кћерку и казала д ће то да буде док буде спавао.
    За судњи час 44-годишњем дрвосечи Пауну одабрана је ноћ између понедељка и уторка. Он је тога дана био у Књажевцу, пред вече је у село дошао аутобусом. Потом је вечерао, дуго се врзмао по кући очекујући да Десанка дође, а када се она није појавила, легао је на неразмештени кауч, покрио се ћебетом и заспао.
    - Све ово време ја сам пратила шта Паун чини прикривена у близини куће. Месечина је била и мирна ноћ. А онда се у кући угасило светло. Извесно време после тога пред кућу је изашла ујна Олга и казала да Паун већ спава. На прстима сам ушла у предсобље, где ме је већ чекала кћерка: ″Сад мајке – казала је шапатом – он увелико хрче...″ У предсобљу се видело од месечине, па сам поред шпорета уочила повећи чекић, има га око четири кила и служи нам за цепање дрва. Ћерка је узела секиру и онда смо у највећој тишини ушле у собу. Ујна Олга је остала испред вратију...

    Мајка, па кћерка

    Оно што је уследило наликује на кадар у неком од филмова страве:
    - Паун је лежао на леву страну. Згрчених колена је хркао на јастуку. Ја сам са обе руке измахнула тешким чекићем. Право у главу. Једном, па још једном. Само се промешкољио и наставио да убрзано дише. Онда је кћерка дохватила секиру. И она је ушицама измахнула двапут. После је Паун престао да дише. И тада нас је све ухватила паника. Тек тада смо схватиле шта смо учиниле, па смо почеле да се договарамо да одемо доле у Књажевац и да се пријавимо милицији.
    Нису то учиниле:
    - Брзо смо се предомислиле: ″Зар за њега да одговарамо!″ Тако смо казале и онда смо, заједно са ујном, Пауна изнеле у двориште. Ставиле смо га у нашу двоколицу, па сам потом довела коња и упрегла. Онда сам преко мртвог Пауна бацила оно зелено ћебе са којим је на каучу био покривен, попеле смо се у приколицу и кренуле горе у планину.
    Да прикрију злочин... Ево шта је учинила:
    - Ишле смо тако нешто више од три километара вазда по месечини гледајући које је најповољније место за оно о чему смо се у међувремену договориле. Указало нам се код Големе реке, код места званог Стевина воденица. Ту је повећа стрмина, па смо се ту зауставиле. Испрегла сам коња и пустила га, а онда смо нас три са пута гурнули двоколицу са Пауном низ стрмину. Резоновале смо да ће људи да помисле да се ту двоколицу случајно преврнула и да је Паун тако погинуо.
    Било је глува доба ноћи када су се вратиле доле у село:
    - Сакриле смо чекић, секиру и окрвављен ћебе недалеко од куће, а уклониле смо и трагове крви. Легле смо потом, али сан нам на очи није долазио. Непрестано су се чули неки чудни шумови око куће, па нам се чинило да је то Паун... Једва смо чекале да сване, а после смо преко трагова крви на асфалту уз двориште насуле стајско ђубре. Тек тада смо мало одахнуле и ја сам после аутобусом отишла у Књажевац. Да нико на мене не посумња, јер сам знала да ће Паун брзо да буде пронађен горе на планини... После су, то већ знате, дошли људи из Шумске секције из Књажевца и обавестили ме да ми је муж погинуо и да почнемо у кући да спремамо сахрану. Тако смо и учиниле, а онда је дошла милиција и одвела нас.
    - Кајеш ли се Десанка? – упитао је председавајући судија Милинко Јовановић.
    - Да – узвратила је. – Али, уз таквог човека у нашој кући више није могло да се живи. Трпела сам, шта све нисам, али када је он, отац и на рођену кћерку почео да насрће, све ми се смрачило...
    Браниоци оптужених у завршној речи изнели су на рачун покојног дрвосече још много тога што није за ове редове. Али, то је итекако било значајно приликом доношења судске пресуде. Али, то је итекако било значајно приликом доношења судске пресуде.
    А она гласи: осам година затвора за Десанку Кунгер, шест месеци за њену ујну Олгу и година дана малолетничког затвора за Десанкину и Паунову тада шеснаестогодишњу кћерку.
    У одмеравању казне веома је значајно било и мишљење судског вештака, примаријуса др Јована Протића, неуропсихијатра. Он је, између осталог, истакао и тзв. кумулативни афекат код мајке и кћерке. Поједностављено, Паун је, својим неразумним понашањем и код жене и ћерке из дана у дан повећавао срџбу. Уништавао их је и хтео да до краја убије све што је у њима људско. И то му се осветило.
    На најгори начин.


     


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

39 Komentari & 0 Trekbekovi od "IZEM TAKVU LOGIKU"

    Prava tema, pa evo ti poslednjeg slucaja, covek koji je silovao svog maloletnog komsiju je osudjen na tri godine zatvora. Obrazlozenje sudije za tako malu kaznu je: nije do sad osudjivan (znaci da svi po jedanput treba da budemo osudjeni da bi nam se sledeci put sudilo po zakonu), da je udovac (!!!!) i da sam ''brine'' o maloletnom sinu (!!!!!!!). I lepo si rekla, kod nas su maksimalne kazne samo PREDVIDJENE.

    Autor shadow 26 Sep 2007, 12:44

    Sam brine o svom sinu? I to je izgovor? Wow! Lepo boga mi, nema šta.... Znači samohrane majke treba da idu po ulici i da pale, ubijaju i gaze?
    Ma nas zakon je u najvecem broju slucajeva mrtvo slovo na papiru, a primenjuje se samo na sirotinji i nesrecnicima.

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 12:49

    Nemam KZ Srbije, pa ne mogu da povučem paralelu:)
    Zato ne znam da li postoji KD izazivanja nereda na utakmicama. Ako ima molim te napiši mi član da potražim. Ili je neko od djela iz grupe KD protiv javnog reda i mira?

    Autor zaboravi 26 Sep 2007, 13:03

    zaboravi, najblazi oblik nereda na javnim manifestacijama tj. na utakmicama u datom primeru po svojoj vrsti spada u delo remecenja javnog reda i mira, najtezi oblik (posto ukljucuje nanosenje telesnih povreda, ugrozavanje zivota, i eventualno ubistvo) se preplice sa krivicnim zakonikom... povukla si dobru paralelu - jedno je u sustini prekrsaj, a drugo krivicno delo, ali mislim da je to otezavajuca okolnost, a ne olaksavajuca.

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 13:10

    U svakoj normalnoj državi za napad na osobu postoji "samoodbrana", a kod nas, udje ti bilo ko u kuću ne smeš mu ništa (zakonodavac tako kaže), a ne daj Bože da primeniš tako silu u samoodbrani, mora da se spremiš na najgore, možda ja grešim, pa evo ti si maturirala tu struku, pa ti reci za reč "samoodbrana".
    Za silovanje bez ikakve rasprave doživotna i KRAJ!!!
    A što se tiče "izazivanje nereda na utakmicama" (znam da si samo uporedila sa silovanjem), ali malo je 10. godina, to je strašno šta se radi pre, za vreme i posle utakmica. Ali, uvek ovo ALI, pa mi smo tražili "demokratiju", evo nam je!
    Odlična tema, pozdrav!

    Autor jera 26 Sep 2007, 13:15

    ili jos preciznije> ponasanje na javnim skupovima, tj. utakmicama regulisano je posebnim zakonom. haos.

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 13:17

    @hyperblogger

    Odlično poznajem razliku između prekršaja i KD. Za KD silovanja mi je sve jasno. Ali, možda nisam dobro furmulisala pitanje, izvini:)
    Pokušaću ponovo: na koje KD si mislila kada si napisala da je predviđena kazna zatvora 1o god.? Kako se zove to KD? Koji član, stav?

    Autor zaboravi 26 Sep 2007, 13:19

    jero, nikad necu zaboraviti sudjenje koje se odigralo 1992. godine u zajecaru. zenu je punih 15 godina zlostavljao muz, tukao ju je, primoravao je da seksualno opsti sa zivotinjom, vezivao je i svasta gurao u njenu vaginu, anus, polivao je svakavim kiselinama po nogama... kad je posao na njenu kcer, sa namerom da je obljubi - zeni je pukao film i ubila ga je cekicem na spavanju... sta mislis na koliko su je osudili?
    8 godina zatvora zbog ubistva sa predumisljajem. e to ti je nas zakon.

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 13:21

    zaboravi, ja sam se pogresno izrazila... neredi na javnim sportskim manifestacijama regulisani su posebnim zakonom kao delo sa primesama prekrsaja i krivicnog dela.
    tako da, nema potrebe za izvinjenjem - greska je moja... ponele me emocije. pogledacu detaljno pa cu okaciti link. dogovor?

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 13:24

    e ovo su situacije kad bih pozhelela da nas ne dele kompjuteri i tastature nego da sednemo i daprichamo ko ljudi. ovo je mnogo shiroka tema. i ja mogu samo da napishem chlanak na ovu temu, jer kao odgovorim sve ono sht o hocu da kazhem, bice komentar 5 puta duzhi od chlanka.

    elem, zaboravi ti je postavila sasvim dobro pitanje, nije to nered na sportskim manifestacijama, to je krshenje javnog reda i mira. drzhava, kao sila, sa svojim aparatom prinude, da bi to i ostala, mora da shtiti javni poredak.
    e sad to shto u tolike kazne za to, to je dobro. i nema nikakve veze sa kznama za KD protiv lichnosti.
    meni je zhao shto vama to tako izgleda, ali nije tako.
    te se sttavri ne uporedjuju.
    naravno da se i ja slazhem da bi kazna za KD protiv licnosti narocito za silovanje i ostale sexualne delikte trebalo da bude veca, ali, ne po cenu da se kazne za ostale preksrshaje smanjuju.
    i to su u ostalom maximalne kazne, ja ne znam ni jednu osobu koja je izazivala nered na utakmici i dobila 10 godina....
    znam shta hoces da kazhesh, znam shta je tebe izrevoltiralo da napishesh ovaj post, ali ne ide to bash tako.

    Autor veshtica 26 Sep 2007, 13:31

    šta očekivati od države koja javni put definiše rečenicom:
    -Javni put je svaki javni put koji se po zakonu o javnim putevima može smatrati javnim putem.-
    -Silovanje je akt koji se po samovoljnim zakonima može smatrati silovanjem (ako se svidja sudiji i zakonodavcu)
    Bravo za temu!

    Autor domacica 26 Sep 2007, 13:34

    @hyperblogger

    Naravno. Ovo što si napisala je, izvini, malo površno. I kako si već u drugom stepenu rješavala krivični postupak, znaš da postoje i subjektivne i objektivne okolnosti. Jedno je ono što "čaršija" zna, a drugo su materijalni dokazi.
    Tvoji tekstovi su zaista uvijek perfektni i pouzdani, vidim da su te emocije ponijele:))

    Autor zaboravi 26 Sep 2007, 13:35

    veshtice, zakon o neredima na sportskim manifestacijama je nov - tacnije odredba o maksimalnoj kazni.
    slazem se da drzava stiti javni poredak, i nisam za to da se smanjuju kazne za dogadjaje takvog tipa, ali nisam ni za to da se jedno krivicno delo u sticaju omalovazava tako kratkom kaznom. ipak krivicno delo treba da ima tezu i vecu sankciju nego jedan prekrsaj, jer i sankcionisanje krivicnih dela deluje na kreiranje opsteg tj. javnog morala... a kako deluje na ljude ako su svesni da ce silovati nekoga, izaci posle 3/4 godine iz zatvora i posle tri dana silovati opet (kao sto je to uradio ovaj lik u beogradu)?
    sve je to medjusobno povezano.
    cilj je sankcionisanje nasilinickog ponasanja... samo nije dobro sinhronizovano, vesticice.
    naravno, zaboravi je dala sasvim dobru primedbu na nedorecenost u mom izlaganju, i zahvaljujem joj na tome, kao i tebi, draga moja :)

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 13:37

    zaboravi, u drugom stepenu se takodje donosi presuda na kraju postupka, zar ne? prema tome, moj maturski je glasio> postupak donosenja i izrade presude u krivicnom drugostepenom postupku.
    protokolarno, krivicna dela za koja je zaprecena kazna veca od 3 godine se prenose na sudjenje u drugostepeni tj. okruzni sud.
    a ako se ovo "carsija zna" odnosi na slucaj iz 1992. godine - nije znala samo carsija, vec i lekari bolnice, posto je pomenuta zena dobrih desetak puta dovezena vise mrtva nego ziva.
    hehe, a da me emocije jesu ponele, tu si u pravu...
    no, dobro, ispravicu se ja.

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 13:41

    1. Krivično delo
     
    Nasilničko ponašanje na sportskoj priredbi
     
    Član 20.
     
    Ko u nameri da izazove nasilje uđe na sportski teren ili ulaskom u sportski teren izazove nasilje, fizički napadne na učesnike sportske priredbe, unese u sportski objekat ili baca na sportski teren ili među gledaoce predmete, pirotehnička sredstva ili druge eksplozivne, zapaljive ili škodljive supstance koji mogu da izazovu telesne povrede ili ugroze zdravlje učesnika sportske priredbe ili učestvuje u fizičkom obračunu na sportskoj priredbi,
    kazniće se zatvorom od tri meseca do jedne godine.
     
    Ko u grupi izvrši krivično delo iz stava 1. ovog člana, kazniće se zatvorom od šest meseci do tri godine.
     
    Kolovođa grupe koja izvrši krivično delo iz stava 1. ovog člana, kazniće se zatvorom od jedne godine do pet godina.

    Autor jera 26 Sep 2007, 13:44

    tacno, jero... pre dve nedelje je najavljeno poostravanje kazne tj. podizanje na 10 godina - posto je praksa ispostavila da kazna nije imala dovoljno snazan psiholoski efekat.
    hvala na faktima!

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 13:46

    @hyperblogger

    Opet se nismo razumjele. Pisala sam o subjektivnim, objektivnim okolnostima, vinosti učinioca i materijalnim dokazima u svakom pojedinačnom postupku i onome što mi, kao obični građani mislimo da jeste.Često se ispostavi da smo neki događaj pogrešno shvatili, na osnovu nekih pretpostavki. U tom smislu je rečenica "ono što čaršija zna". Ne za konkretan slučaj, nipošto. Nisam u toku toga.

    Autor zaboravi 26 Sep 2007, 13:46

    da, da... vinost / sposobnost da se sagleda sadrzaj, smisao i posledice radnje koja ce biti preduzeta, odnosno koja je preduzeta i samim tim i da se data osoba smatra odgovornom za preduzeto delo - tako bese?/
    hehe... izasla ja iz toga i pobegla u ekonomiju... zato nemoj zameriti sto delujem pomalo zujavo.

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 13:49

    Vezano za taj slučaj u Zaječaru 1992. godine, nemoj pogrešno da me razumeš, znam o čemu pričaš, ali pokušaj ti mene da razumeš, zašto ga je trpela 15. godina? Zbog dece? Zbog ljubavi? pa ta deca sada nemaju ni majku ni oca, a kakva je to ljubav kada je 15. godina seksualno zlostavlja?! Razumem, pričaš o samoodbrani, OK, i ja sam za to, ali sve te godine????

    Autor jera 26 Sep 2007, 13:54

    pa, znas kako, slazem se sa tobom.
    ipak, zena je zivela sa njim u jednom planinskom selu na staroj planini... vaspitana u zatucanom duhu... jednostavno nije imala gde da ode... bezala je u vise navrata od njega, ali dete nije imala gde da povede, sem toga nije imala posao, pa ni u kom slucaju ne bi mogla dete da zastiti. jos uvek ti je razvod u ovim krajevima sramota, a u pojedinim homoljskim selima je do pre deset,petnaest godina bilo sasvim normalno da svekar seksualno opsti sa svojom snahom... imam negde u podrumu sve te slucajeve, ovih dana cu sici da to potrazim i okacicu... neke od njih su stvarno ravne najboljim holivudskim hororima.

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 13:59

    razumem u potpunosti, ali što kažeš ti to je naš zakon, ali ponavljam sami smo tražili ili nismo dobili ono što smo tražili, moram da spominjem tu demokratiju, složićeš se sa mnom, demokratija je danas na strani izvršilaca KD, tako reći "ne smeš im ništa"!

    Autor jera 26 Sep 2007, 14:06

    zaboravi, duso moja, pa ja ni u jednom momentu nisam tvoju dobronamernost dovela u pitanje... naprotiv, bas mi je drago sto ucestvujes u raspravi, jer time se strucnost podize na visi nivo i postaje objektivnija...
    ti si kao kontrateza mojoj preteranoj emotivnosti... to je dobro, samo tako nastavi.
    hvala na svim primedbama.

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 14:06

    @hyperblogger

    Weca je dala najbolju ideju: okrugli sto, ima nas iz svih profesija:)

    Autor zaboravi 26 Sep 2007, 14:16

    weca uvek ima dobre ideje, tale dobra graficka resenja, ti hladnu glavu, jera precizne podatke... dmc smisao za humor... steta sto nisam milijunas, sve bih vas uposlila i znam da bi ceo svet od toga imao koristi.

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 14:18

    Posao mi je takav da baratam sa preciznim podacima, dobro, nekad se ispostavi da nisu baš precizni, ali, opet ovo ALI... a kada je reč o prijateljima, ne trebaju ti milioni, pozdrav!

    Autor jera 26 Sep 2007, 14:25

    ma ne bih ja da kupujem prijatelje, nego da skupa sa tim prijateljima napravim nesto dobro... hehe... no, u pravu si... za to nisu potrebni milioni, za to je dovoljna i dobra volja.

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 14:27

    šta kažeš? i ta dobra volja treba da se plati, pa i da imam, ne znam odakle mi! ha ha ha ha... šalim se!

    Autor jera 26 Sep 2007, 14:31

    jero, preseče me... hihi... pa dobro, sad, kompenziraćemo nekako...

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 14:33

    ljudi, aman, zaman nacicemo se.
    pa nismo preko sveta.
    samo da malo otopli.
    ne mrdam iz kuce dok ne bude toplo.
    smrzla sam se ko mish.
    nego, jel to i moja goca (zaboravi) pravnica?
    ajde ako jeste, da mi kazhe, jel ona moje ja, kad porastem?:)

    Autor veshtica 26 Sep 2007, 14:36

    "dogovor kuću gradi"

    Autor jera 26 Sep 2007, 14:37

    hehe, garant jeste, samo nece da prizna... a i jera mi nesto pod znakom pitanja... sumnjive su to neke aktivnosti...

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 14:43

    eh, da... jero,daj odradi baner da ga pristavim na ovaj moj blog...

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 14:49

    @veshtica

    šapnuću ti na nekom drugom mjestu šta radim;)

    Autor zaboravi 26 Sep 2007, 14:55

    Ovo je tako užasna i potresna priča. Baš i nije lepo biti pravnik. Mene razočarava što se neki ljudi lako izvuku, npr. događaj u Vranju povodom bluda. Ja se ne razumem u pravo, stalo slušam kako u našem pravu ima mnogo propusta, ali za blud i pedofiliju treba uvesti stroge kazne ko u nekim državama EU. Zar da se neko izvuče samo zato što je sveštenik visokog čina? Pa, ništa varujem u tebe, valjda ćeš zauzeti visoki položaj i izmeniti naš zakon pravniče.

    Autor monika 26 Sep 2007, 16:46

    monika, sasvim si u pravu...
    ostaje samo nada da ce dobri ljudi postati pravnici i da ce ucestovati u kreiranju boljih, pravednijih i pravicnijih zakona... i da ce doci dani kada ce ovakve price biti samo drevna proslost... I live for those days.

    Autor hyperblogger 26 Sep 2007, 17:06

    ;(( hocu neki drugi svet! hocu neku drugu planetu! hocuuuuuuuu!

    Autor tale 26 Sep 2007, 21:05

    što se tiče banera, nisam do sada to radio, a u prevodu: ??????
    a što se tiče mojih aktivnosti, ne smem da ti kažem ... hahaha, šalim se!

    Autor jera 26 Sep 2007, 22:38

    jero, druze, opusteno... snacicemo se vec nekako... ili cu ja sklepati, ili cu zamoliti drugaricu tale da to odradi... hihiii....

    Autor hyperblogger 27 Sep 2007, 17:12

    drugarice TALE, ovim putem bih te zamolio da mi pomogneš oko mog banera, unapred zahvalan JERA!

    Autor jera 02 Okt 2007, 21:23
Dodaj komentar





Zapamti me