O (ljudskoj?) gluposti...
Autor hyperblogger | 25 Jul, 2008

* Što si gluplji, više para imaš...
Da li ste primetili da
najgluplji ljudi uvek dospeju na najviše društvene položaje? Ovo je oduvek bilo
svima poznato, a sada može i matematički da se dokaže!
( Svaka čast izuzecima,ako ih ima... ali valja imati na umu da oni samo potvrđuju pravilo ).
Da bi to uradili, za početne pretpostavke uzećemo sledeća dva, često korisćena postulata:
1. Znanje je moć.
2. Vreme je novac.
Kao sto svi znamo: P
= A / T
tj.
Moć (P) = Rad (A) / Vreme (T)
Kako je: Znanje = Moć ; Vreme = Novac
onda je: Znanje = Rad / Novac
Odatle: Novac = Rad / Znanje
Dakle, kada Znanje teži nuli, Novac teži beskonačnosti, bez obzira koliko Rada je uloženo.
Zaključak:
Što manje znate, više para imate !
Preporuka:
Zarad uspeha naredne generacije izvršite transorbitalnu lobotomiju.
( Za uspeh ove metode ne autor ovog bloga ne snosi odgovornost! )
___________________________________________________________________________
*Njegovo veličanstvo GLUPI I RADOZNALI POTROŠAČ
Ako vam je potreban dokaz koji potkrepljuje Darvinovu tvrdnju da ljudi ( barem pojedinci, ako ne cela rasa ) potiču od majmuna, evo vam primera stvarnih natpisa na pakovanjima različitih proizvoda ( tamo su dospeli zahvaljujući radoznalosti i uspešnoj intervenciji advokata u sudskim procesima):
- Na kutiji fena za kosu marke "Sears":"Ne koristiti dok spavate"
- Na omotu sapuna "Dial":"Koristiti kao običan sapun"
- Na "Swanson" zamrznutim jelima:"Savet: pre serviranja odmrznuti."
- (U nekom hotelu) na nepromočivoj kapi za tuširanje:"Napravljeno za jednu glavu"
- Na "Tesco's Tiramisu" sladoledu:"Ne okreći dno na gore" (štampano na dnu kutije!)
- Na "Marks & Spencer" zamrznutom pecivu:"Pecivo će biti toplo nakon zagrevanja"
- Na kutiji "Rowenta" pegle:"Ne peglati odeću na telu"
- Na korejskom kuhinjskom nožu:"Upozorenje! Držati >>izvan<< dece"
- Na pakovanju kineskih ukrasnih sijalica za jelku:"Isključivo za upotrebu u zatvorenom ili otvorenom prostoru"
- Na japanskom tosteru:"Ne upotrebljavati u druge svrhe" (Imam gomilu ideja o tome kako se može upotrebiti u druge svrhe, a očigledno nisam jedina)
- Na paketiću "Sainsbury's" kikirikija:"Upozorenje: nije izvađen iz čaure."
- Na "American Airlines" paketiću kikirikija:"Uputstvo: Otvorite paketić, jedite kikiriki."
- Na švedskoj motornoj testeri:"Ne pokušavajte da zaustavite testeru rukama ili genitalijama." (Ovi izgleda prodaju kućni set za kastraciju)
- Na dečijem kostimu "Supermen":"Nošenje ovog kostima vam ne daje moć da letite."








